OVER ENTREZ MAGAZINE

Natasha_met-naam
Passie voor wonen & interieur
ENTREZ is een zelfstandige uitgave en eigen initiatief van Natasha Tjon-A-Loi. Na meer dan twaalf jaar in de online media sector bij verschillende uitgevers en internetbedrijven te hebben gewerkt besloot ze haar hart te volgen en haar passie voor interieur en wonen achterna te gaan. Haar werkervaring op het gebied van e-business development, online publishing, marketing en e-commerce kwam goed van pas bij de ontwikkeling van haar woonmagazine. De liefde voor het uitgeefvak bleef. Na het samenstellen van een klein team en de oprichting van Blend Media als mediabedrijf, verscheen het eerste nummer van ENTREZ in mei 2013 in de App Store. Het is daarmee meteen het eerste Nederlandse woonmagazine – zonder printeditie – dat in de Apple Kiosk verschijnt.

Luxe segment
ENTREZ positioneert zich als een woonmagazine in het luxe segment, dat interactief is en speciaal ontwikkeld is voor tablets. Het is dus geen bladerbare PDF. Je kunt een abonnement afsluiten, maar ook losse edities downloaden voor slechts € 2,69. Hierin onderscheidt het magazine zich van andere gratis apps. Het uitgeven van een tijdschrift in de Apple Kiosk biedt zowel voor- als nadelen. Omdat ENTREZ het eerste iPad-only woonmagazine is dat niet gratis is, is de keuze voor de kiosk (Newsstand) logisch. Het is dan ook een redactioneel magazine dat niet één op één gratis woonmodenieuws door plaatst, maar juist zelf exclusieve (foto)reportages maakt. Binnen de kiosk worden gelijkwaardige magazines uitgebracht, al zijn de meeste slechts in PDF-vorm.

Het gemak van e-commerce
Het magazine wordt gecombineerd met e-commerce. Door te laten zien hoe woonaccessoires in een interieurs staan, biedt het haar lezers gemak. ENTREZ wil ieders woonplezier verhogen door echte mensen, échte interieurs en inspirerende ontwerpers te tonen. Inspiratie opdoen en online shoppen staan daarbij centraal. ENTREZ kiest voor kwaliteit en werkt samen met gerenommeerde winkels en merken.

Huis te koop in de spotlight
Zo opent ENTREZ deuren van droomhuizen en toont de lezer projecten van bekende interieurstylisten en -architecten. Niet alleen projecten van designers, ook de ‘thuis bij’ reportages en de populaire binnenkijkers zijn stuk voor stuk met liefde en aandacht gemaakt. De beelden spatten van het scherm af want de fotografen zijn geselecteerd op kwaliteit en vooral hun liefde voor het vak. Bijzonder aan de binnenkijken reportages is dat de woningen te koop zijn. ENTREZ biedt eigenaren van een mooie woning een bijzonder platform. In ENTREZ wordt het persoonlijke verhaal van de eigenaren van een smaakvol ingerichte woning aan de lezers verteld. Het is storytelling, persoonlijk wonen, wegdromen en je laten inspireren in één. Zit je droomhuis erbij? Dan zou je het zelfs kunnen kopen! Onze droom is om lezers te inspireren, door verschillende stijlen en persoonlijke interieurs te tonen, zodat iedereen uiteindelijk mooi(er) zou kunnen wonen.

Verschijning in de App Store
ENTREZ verschijnt (vooralsnog) zo’n 3 tot 4 keer per jaar en is alleen verkrijgbaar in de App Store. De eerste twee edities zijn ter kennismaking gratis. Na het downloaden van de app, zijn editie 01 en 02 beschikbaar in de Library. Je vindt deze na het downloaden in de Kiosk op je iPad.

Veel woon- en leesplezier!

P.S. Terwijl achter de schermen hard wordt gewerkt aan de komende editie 03, is ENTREZ dagelijks te volgen op onze blog, via Facebook, Twitter, Pinterest of Instagram.

Top